Melding
Bereikbaarheid Contactbureau
Door de vaccinatiedagen in de sporthallen is het erg druk. We zijn daardoor helaas minder goed bereikbaar. Houd er rekening mee dat verplaatsen van vaccinatie afspraken vaak niet mogelijk is. Heb je een vaccinatievraag? Kijk of jouw vraag al eerder is gesteld op deze pagina.
Contactbureau
Je kan bellen of mailen voor het maken of wijzigen van je afspraak.
Let op: onze openingstijden zijn anders dan normaal.
Telefonisch spreekuur
Heb je een vraag over de verzorging of opvoeding van je kind? Je kan bellen of whatsappen met een jeugdverpleegkundige:
Handige knoppen
Veelgestelde vragen
Ik wil een afspraak verzetten of afzeggen. Hoe doe ik dit?
Voor het verzetten of afzeggen van een afspraak kun je contact opnemen met het Contactbureau.
Vaccinatie afspraken:
Dit jaar zijn veel kinderen opgeroepen om een prik te halen. Het is daarom lastig om vaccinatie afspraken te verplaatsen.
Ik kan geen afspraak maken of wijzigen in Mijn Kinddossier?
Normaal gesproken kan je bij ons online de afspraken plannen en wijzigen met het consultatiebureau via Mijn Kinddossier. Dit is tijdelijk niet mogelijk. Wil je een afspraak maken of wijzigen? Bel dan naar ons Contactbureau.
Ik ben gebeld door een consultatiebureau, maar ik kan ze niet terugbellen. Wat nu?
Neem contact op met het Contactbureau. Zij zullen je doorverbinden of maken een terugbelverzoek voor je aan.
Mijn kind is ziek, kan de afspraak doorgaan?
Is je kind ziek of heeft je kind klachten door bijvoorbeeld waterpokken of krentenbaard die besmettelijk zijn? Bel dan naar het Contactbureau en vraag of de afspraak door kan gaan. Zo voorkomen we dat andere kinderen ziek worden én kunnen we kijken of je kind vaccinaties kan krijgen.