Klachten en feedback

Feedback ontvangen vinden we belangrijk. Hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Lees hier hoe je een klacht, tip of compliment kunt indienen.

Klachten en feedback 

We vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Heb je een klacht, tip of compliment? Wij horen het graag. We gebruiken jouw feedback om onze dienstverlening te verbeteren.

Klacht

Is er iets fout gegaan in onze dienstverlening? Vertel het ons alsjeblieft zo snel mogelijk zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. 

Wat kun je doen? 

  1. Leg je onvrede of probleem voor aan de betrokken medewerker(s). Dit is vaak de snelste manier om tot de beste oplossing te komen.
  2. Kun je jouw ontevredenheid niet voorleggen aan de betrokken medewerker of kom je er samen niet uit? Leg het dan voor aan de leidinggevende van de locatie. Op locatie kun je de contactgegevens van de leidinggevende opvragen.
  3. Ben je niet tevreden over de voorgestelde oplossing? Dan kun je een klacht indienen via het meldingsformulier. Wij behandelen je klacht volgens onze klachtenprocedure
  4. Vind je dat JGZ de klacht niet goed afhandelt? Dan kun je de klacht indienen bij De Geschillencommissie. Op deze website staat informatie over de aanmelding van een klacht en de procedure van afhandeling. De uitspraak van De Geschillencommissie is bindend. Let op: er zijn mogelijk kosten verbonden aan het indienen van een klacht bij De Geschillencommissie.

Feedback: tip of compliment

Onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. We vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Heb je een idee over hoe het beter kan? Dan horen wij dit graag. Ook als je heel blij bent met de manier waarop we je hielpen, vinden we dat fijn om te horen.

Via het meldingsformulier kan je een tip of compliment geven.

Anoniem
Wil je iets achterlaten maar tegelijkertijd anoniem blijven? Vul dan ‘anoniem’ in bij de verplichte velden (naam, telefoon) en geef een niet bestaand emailadres op. Uiteraard betekent dit dat we geen terugkoppeling kunnen geven over je tip of compliment.