Klachten en feedback

Klachten en meldingsformulier

Ben je ontevreden? Dan is het belangrijk dat je niet met dat gevoel blijft rondlopen. Een gesprek met de betreffende medewerker of de leidinggevende werkt vaak verhelderend. Bovendien zorgt dit meestal voor een snelle oplossing waarmee iedereen tevreden is. Dien je toch liever een klacht in? Vul dan het meldingsformulier in. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. 

Tevreden? Of kon het beter? We horen het graag.

Ben je blij met de manier waarop we jou helpen? Vertel het ons, dan gaan we graag op dezelfde manier door. Heb je ideeen over hoe het beter kan? Deel ze met ons, dan kunnen we ermee aan de slag. Ben je ontevreden? Dan doen we er alles aan om dat te veranderen. Met jouw idee, compliment of klacht kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren.

Wij horen graag jouw tip

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze dienstverlening en onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden? Bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten, iemand moeilijk kon bereiken of vind dat je niet netjes bent behandeld? Dan horen wij dat graag. Misschien heb je een idee voor hoe het beter kan, daar staan we zeker voor open. Maar ook als je juist heel blij was met de manier waarop we jou hielpen, vinden we dat fijn om te horen. Stuur ons jouw feedback via het meldingsformulier.

Meer informatie over onze klachtenregeling

Lees meer over de afhandeling van meldingen en klachten in onze klachtenregeling. Heb je nog vragen, stuur dan een mail naar onze klachtenfunctionaris via: klacht@jgzzhw.nl. Meldingen via dit email adres worden niet in behandeling genomen. Hiervoor dient u het meldingsformulier te gebruiken.